Wie ben ik?

Mijn naam is Bianca, trotse mama van twee kinderen en gepassioneerd ondernemer met een hart voor structuur en cijfers.
Opgegroeid in de bouwonderneming van mijn ouders, leerde ik al vroeg hoe belangrijk een goed georganiseerde administratie is voor het succes van een bedrijf.

Met meer dan 15 jaar ervaring in administratie en boekhoudkunde, bouwde ik mijn expertise stap voor stap op. Ik werkte jarenlang als administratieve medewerker en boekhouder in verschillende boekhoudkantoren, waar ik alle aspecten van de voorbereiding en opvolging van dossiers van dichtbij leerde kennen. Daardoor weet ik precies wat een boekhouder nodig heeft én hoe je administratie efficiënt aanpakt, tot in de puntjes voorbereid en correct afgeleverd.

Om mijn kennis nog verder uit te diepen, behaalde ik in avondonderwijs mijn bachelor Accountancy-Fiscaliteit.

Naast mijn werk als freelance administratieve ondersteuner, run ik samen met mijn man ook een verhuurbedrijf in springkastelen – want ondernemen zit nu eenmaal in mijn bloed.

Die combinatie van praktijkervaring, ondernemerschap en boekhoudkundige kennis vormt de basis van Admin VaLoBi.

Met mijn ondersteuning krijg jij niet alleen overzicht en structuur, maar ook de zekerheid dat je administratie professioneel en met kennis van zaken wordt opgevolgd - zodat jij je kan focussen op wat er écht toe doet: je eigen groei en succes.